1 Şubat 2011 Salı

Siyah Beyaz: Jeanne Moreau







3 yorum:

justine dedi ki...

Moreau candır! Nasıl seviyorum bu kadını Polişka, bir bilsen, diye de soramıyorum ki şimdi! Çünkü iyi biliyorsun:p
Jules ve Jim filmini seyrederken, üstelik daha filmin başlarında Catherine suya atladı, ben bu kadına hayran kaldım. Böyle güzel bir oyun, rolü bu kadar içselleştirebilmek, müthiş bir yetenek. Sonra La notte'nin hüzünlü gözleri, Bunuel'in güzel hizmetçisi ve Mademoiselle!

Jeanne, zaten muhteşem olan sayfanı daha da güzelleştirmiş canım, bu zamana saklamışsın demek:p

Çok çok sarıldım, seni seviyorum Poliş.

Mimosa Café dedi ki...

Çok hoş bir blog fikri. Tekrar gelip ayrıntılı inceleyeceğim. Selamlar.

Steve Mcqueen is Dead dedi ki...

downtown abbey dizini izleyin. 1. dünya savaşı öncesi Victoria İngilteresi kırsalında geçen bir hikaye. kıyafetleri dikkat çekici.

http://www.imdb.com/title/tt1606375/