24 Mayıs 2011 Salı

Film Arası: Güneş+Deniz = Yaz

İllüstrasyon: Gottex

İliklerimize kadar üşüdüğümüz günlerden sonra nihayet kemiklerimizin ısınma zamanı geldi. Sarı, sıcak yaz baharı beklemeden biraz aceleyle koltuğuna kurulmuş gözüküyor -en azından İzmir için- ama o soğuk günlerden sonra kimsenin bu durumdan rahatsız olacağını sanmıyorum. Yazın, denizin ve güneşin aklımıza düşürdüğü mayo ve bikinilerden yazarınız Clea'nın özenle hazırladığı bir seçki hemen aşağıda!

    Eskilerden;
                                                                             Grace Kelly
                                                                         Rita Hayworth
                                                                         Ava Gardner
                                                                            Carole Lombard
                                                                           Gene Tierney
                                                                       Brigitte Bardot
     Yenilerden;
                                                                              Megan Fox
                                                                                  Eva Green
                                                                          Diane Kruger
Markalardan;
                                                                            Gottex
                                                                           Calzedonia

                                                                    Agent Provocateur
                                                                       Shan

7 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler ilginc

Lumos Design dedi ki...

iyi araştırılmış, özenli seçimler:)

pelinpembesi dedi ki...

fotoğraflara bakınca aklıma bir fikir geldi.conrad foto kurgusuna bir fikir.sahilde ya da piknikte çekilmiş conrad fotoları..
buket

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Kendi adıma en kötü seçim Brigitte Bardot'un bikinisi, en şık tasarım ise elbette Agent Provocateur
Güzel çalışma
İyi geceler...

Clea dedi ki...

adsız,
teşekkürler

Lumos Design,
teşekkürler, özenle seçtim evet:)

Buket,
fotoğrafların ilham vermesine sevindim, güzel olabilir, meraklandım şimdi:)

Vuslat,
kesinlikle katılıyorum Bardot vücuduna güvenmiş bence:p en şık konusunda ise ayrılıyoruz, Gottex bir adım ilerde. aslında markaların başka tasarımları da vardı ama abartmayayım dedim. sana da iyi geceler.

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Yazı ne güzel getirmişsin! Seçimlerin gerçekten çok güzel. Eee kadınlar da güzel olunca, seyir güzel oluyor. Bu arada, Grace ve Rita ne hoş kadınlarmış!
serap

Clea dedi ki...

serap,
canım benim teşekkürler, Grace çok hoş evet ve tabii diğerleri de:)