2 Temmuz 2011 Cumartesi

Siyah Beyaz: Çooook yakın bir ilişki!






 

10 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel bir kolaj olmuş. Kolaj mı deniyordu.. gecenin bu saatinde gözler yarı açık yazıyorum da bu mesajı:)
İlk kareye bayıldım.
Emeğine salgık o zaman...

justine dedi ki...

Canım, şimdi girdim eve. Beş dakika dedim kendime, öyle oturdum buraya. Laptop'ı açmadım bile, düşün artık durumun ciddiyetini;) Yatağıma geçip okuyacağım bu gece.

Çok güzel fotoğraflar bunlar. Harika. Audrey, ceylanıyla (?) rüya gibi çıkmış. Üşenmedim baktım biliyor musun, çok fazla fotoğrafı var ikisinin ve hepsi çok hoş. Kocası hediye etmiş sanırım(?), hızla baktım. Mel Ferrer'i severdim zaten, boş adam değilmiş;p

Boris Karloff her zamanki gibi muhteşem ve korkutucu;) Liv, canım benim, ne tatlı değil mi? Tam bir yay burcu;p Biliyor musun Karloff da yay burcuymuş, ne tesadüf;))

Marilyn Monroe hep poz. Herkes bayılıyor, tamam çok tatlı kadın ama, pozla geçen bir ömür tuhaf geliyor bana. Hep bir şey olmaya çalışma, hep başkasını, belki de kendini taklit, tuhaf. Evet tamam Kara Kitap hâlâ ve hep aklımda benim.

Brando harikulade (her zaman;)), Carole Lombard çok tatlı (horozu görmemeye çalıştım, hâlâ ötüyor canım, inan bana! ). Christina'nın pozu çok güzel ama eskilerin arasında tuhaf kalmış sanki.

Seni seviyorum canım, bu harika fotoğrafları bulup buraya koyduğun için sağol.

Çok çok sarıldım.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sıcacık , sevgi dolu ilişkiler,çok güzelmiş...Marilyn'e bayıldım,yine ne güzel bakmış...bir de Paul Newman.

Vuslat AKTEPE dedi ki...

En çok beğendiğim poz Paul Newman ve kedisi ile olan poz. O adamdaki hafif alaycı, sevecen, adeta dağların arasındaki vadilerden geçerken kayaların ısısını içerip de yüzeyde sıcacık bir akını oluşturan bir nehirmişçesine işleyen gülümsemeye ve doğallığa bayılıyorum.
Onun "Butch Cassidy and the Sundance Kid" adlı filminde çok sık görebileceğin bir sıcaklıktır bu...
Yazarken fark ettim de bir erkek başka bir erkek ile ilgili olarak böyle bir tasvir yapmamalı. Öhöm! o halde Audrey ne kadar güzel sarılmış değil mi ceylanına :)
Görüşmek üzere

Lumos Design dedi ki...

bu blog insana huzur, dinginlik sağlıyor. bu özenle seçilmiş, belli ki araştırılıp emek verilerek bulunmuş fotoğraflar beni hem şaşırttı hem de bir veteriner hekim olarak çook hoşuma gitti. çok teşekkür ederim clea:))

Clea dedi ki...

cafenoHut,
ne istersen diyebilirsin aslında:) çok teşekkürler.

justine,
bir insanın söylediklerinin hepsine mi katılınır:p seni seviyorum canım.

BAYKUŞ GÖZÜYLE...,
ben de çok seviyorum böyle ilişkileri:)

Vuslat,
bizbizeyiz ya, yap istediğin yorumu:) paul newman çok hoş ama ben robert redford'çuyum:p

Lumos Design,
o kadar güzel ki söyledikleriniz, çok çok mutlu oldum. bu arada ne güzel bir işiniz var!

endiseliperi dedi ki...

clea, ne hoş fotoğraflar bunlar! bayıldım hepsine! bir hayvanı severken poz kesmezsin, hayvan da ilgilenmez zaten kim olduğunla ya, ondan böyle güzeller belki(tamam, marilyn biraz poz yapmış). teşekkürler gerçekten de hepsini birarada görmemizi sağladığın için.

sevgiler.

pelinpembesi dedi ki...

Paul Newman !!! ahh gençlik halleri!
clea , bugün Giulietta Degli Spiriti filmini seyrettim , orda Juliet bir eldiven giymişti, çok beğendim.sonrada sen aklıma geldin:) belki de böyle bir post yaptın ama tekrar istesem.yani eldivenler ve kadınlar...

Clea dedi ki...

canım peri,
sen söyleyince bir daha baktım, gerçekten de tek poz kesen marilyn! poz kesme üzerine kurulmuş bir hayat, ne garip... sen hep güzel şeyler söylüyorsun bana, ben sana teşekkür ediyorum ve sarılıyorum canım.

Buket,
hmmm sen de paul newman'cısın! eldivenlerle ilgili bir yazım yok ama olabilir tabii, belki aksesuarlar hakkında.neden olmasın? tabii yakında set başlayacak o zamana kadar yazdım yazdım, yazamadım artık başka bahara:)

B.Hayal dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Özellikle ilki muhteşem.