18 Şubat 2012 Cumartesi

Sıcak ve yumuşak: kazak

Jean Seberg ve kazağı

Geçenlerde bir mağazada gördüğüm o güzel kazağa ithaf ediyorum bu postu. Kışın en güzel taraflarından, filmlerde ne yazık ki her zaman göremediğimiz, her daim sıcak ve yumuşak bir dünyayı garantileyen, boğazlı ya da değil tüm o güzel kazaklar, iyi ki varsınız!:p

 Jules et Jim
East of Eden
Let's Make Love
 Surviving Christmas
The Pink Panther
Something's Gotta Give
 The Invasion
 The Tourist
Forbrydelsen (dizi)
The Killing (dizi)
The Family Stone
Love and Other Drugs 
 The Holiday
P.S. I Love You
 Lars and the Real Girl
Four Christmases
When Harry Met Sally...
Sevgili Bir Kadın'ın hatırlatmasıyla Mr. Darcy;

Bridget Jones's Diary
 Ed Wood ve kazağı

4 yorum:

selinsecen.com dedi ki...

Bridget Jones'un sevgilisinin geyikli kazağını esgeçmişsiniz Clea'nımcım. Benim favorimdir o.

Clea dedi ki...

ah evet evet! çok da güzel bir kazak. yine mr. darcy'nin giydiği bir kazak daha buldum. hemen ekliyorum:) çoooook teşekkürler güzel yorumun için.

justine dedi ki...

Canım!;)
Ne güzel bir konu, hem mevsime de ne çok uymuş. Dün gece nöbette fark ettim yazını, saat hızla geçsin diye anlamsızca duruyordum netin başında, yazını gördüm mutlu oldum. Okuduğum gibi yazamadım, yorgunluktan cümle kuracak hâlim yoktu.
Biliyor musun, tam da bugünlerde ekru bir kazak almayı düşünüyordum;) Kazak giymeyi çok seviyorum ben, sadece rahatsız edici olmasın yeter; kaşındırmasın, sıkmasın vs. vs. Buradaki kazaklardan da en çok Claudia Cardinale'nin pembe kazağını ve Forbrydelsen dizisindeki kadın dedektifin giydiği (ekru-haki sanırım) iki renkli kazağı beğendim. O dizi The Killing'in Danimarka versiyonu değil mi? Daha doğrusu orijinali. Anne Hathaway'in giydiği de hoşmuş. Dur bakalım ben bir alışverişe çıkayım da, sana foto yollarım, onu da koyarsın buraya;p

Çok öpüyorum canım seni, hoşçakal.

Clea dedi ki...

canım,
beyaz ya da senin istediğin gibi ekru kazaklar filmlerde en çok kullanılanlardan. nedense ben hep tek renk beyaz kazaklara uzak durmuşumdur. genelde farklı bir renk ve desenle birleştiğinde hoşuma gider ama fotoğraflara baktıkça güzel gelmeye başladı:) buraya geldiğinde birlikte hoş şeyler buluruz belki. senin orada nöbetlerden alışveriş yapmaya vaktin kalmayacak gibi. çok çok sarıldım.