8 Nisan 2012 Pazar

Diyarbakır; gittim, gördüm, döneceğim...

bir iki saat önce buradaydım ama daha kalabalıktı, sanırım bu eski bir fotoğraf

Bloğum ve ben yine o birbirimize uzak zamanların birindeyiz. Bu sefer İstanbul'da değil Diyarbakır'da çile çekiyorum. Açıkçası set olunca yer, mekan farketmiyor, çektiğimiz dert aynı dert, aynı koşuşturmaca. Yazmak istiyorum hem buraya, hem geç saatler'e ama çok yorgunum. Biraz vakit bulunca her şeyi birden yapmak istiyorum ama sonra çoğu şeyi yapamadan gün bitiyor. Bu arada buraya yaz geldi çoktan, hem de birdenbire. Bu iyi bir şey, çünkü tüm ekip olarak gördük ki, evet Diyarbakır'da buz gibi bir kış oluyormuş:-) Tez zamanda görüşmek üzere, herkese Diyarbakır'dan sevgiler!

bu fotoğrafları internetten buldum, böyle boş göründüğüne bakmayın, akşam gittik, Sülüklü han tıklım tıklımdı. Oysa ki süryani şarabı içecektik:-(

4 yorum:

justine dedi ki...

Canım benim, hoşgeldin bloğuna;) Biraz önce nöbetten çıktım, harika bir banyo yaptım (evet, bu sefer duş değil;p) ve saçımda havlu yazdıklarını okuyorum. Çok yorulduğunu biliyorum Polişka, ama bak ne güzel yerler görüyorsun. (optimist Justine;)) Biraz daha dayan ve dayanma sınırın bittiği gibi dön lütfen, sen geri kalan her şeyden daha çok önemlisin benim için, biliyorsun.

A, ayrılmadan benim yerime de süryani şarabı için, şimdiden afiyet olsun;)

Çok çok sarıldım, canım.

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Seni çok özledim. Keşke gelip seni oralarda görebilsem. Ben çok eskilerde kalan bir gidişi saymazsam iki kere gittim Diyarbakır'a. Çok sevdim surları,sokakları, keçi burcunu, manastırların avlusunu... Ama ben senin gibi insancıl olmayan koşullarda çalışmıyordum. Tamam işten çıkınca gezmeye az vaktim oluyordu ama, o kadar olsun... İşten geç çıkmakta benim hatamdı. Ha bir de süryani şarabını Mardin'de tattım, Diyarbakır'da değil. Çok yorulduğunu biliyorum. Ama seni sevdiğimi söylemekten başka ne diyeceğimi bilemiyorum.
Serap

volkan dedi ki...

cok özledim çokkkk ...

October Swimmer dedi ki...

Benim güzel şehrim.

http://octoberswimmer.blogspot.com/2012/04/october-swimmer-koklere-donus-diyarbakr.html