26 Kasım 2010 Cuma

Film Arası: Bir kadın, üç renk


Olivia Wilde üç farklı renk içinde ve hepsinde de şık olmayı başarmış. Ve  kendisi hakkında bu gece rahat uyumanızı sağlayacak çok önemli bir bilgi; Peta tarafından 2010 yılının en seksi vejetaryeni seçilmişti. 2011 yılında kim seçilecek merakla bekliyorum!

                             

 Ve son olarak bu güzel elbise de Vuslat AKTEPE için gelsin, 3+1 yapalım:)) Yorumunda elbise hakkında söylediklerine katılıyorum, Wilde yukarıdaki lila rengi elbise dahil olmak üzere yine bir Reem Acra tasarımını seçmiş.

3 yorum:

justine dedi ki...

Canım Clea'm benim,
ben füme elbiseyi çok sevdim, hatta sevmek ne kelime, bayıldım!!! Bir davet olmalı yakınlarda, süslenip püslenip ve özellikle füme renkte bir elbise giyip, gitmek istiyorum artık:p

Sarıldım çok!

Clea dedi ki...

Giderken beni de yanında götür!!! Elbiseler ince elenip sık dokunuyor benim tarafından canımcığım, tabii güzel olacak:)

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Ufak bir öneri: Olivia wilde'ın 2008 di sanıyorum emmy ödülleri sırasında giydiği ve adeta tek başına kocaman bir inciyi andırdığı saten elbiseyi ekleyebilir misin? Bir parça 18. yy havası da bulunan muhteşem bir balo elbisesiydi. Bana Shostakovich'in Second Waltz'ında dans ediyormuşum hissi uyandıran bir kıyafetti. ayrıca saç, kıyafet, yüz tam ve eksiksiz bir kombinasyonu ne sıklıkla paylaşabilirsiniz ki? (Neyse ben yine biramı alıp çeşitli masküler davranışlar geliştirmek adına ara veriyorum :) ) iyi günler...