19 Aralık 2011 Pazartesi

Film Arası: Gecemin yıldızı; Naeem Khan


Binbir Gece Masalları'ndan fırlamış kumaşlar, ışıltılı taşlar ve birbiriyle dans eden renkler. Naeem Khan'da hepsini bulmak mümkün. Parıldayan kumaşları ve renklerin birlikteliğini seven benim gibi birini tüm gece bir elbiseden diğerine sürükleyebilir kendisi. Belki yılbaşı gecesi Khan tasarımı bir elbise giyemeyeceğim ama en azından bu gecemi renklendirmeye yetti. Dışarıdan yağmurun sesi geliyor, sıcacık evimdeyim, ayaklarımı uzatmışım, güzel şeylere bakıyor ve okuyorum. Sanırım bu geceden daha fazlasını beklemiyorum:)






2 yorum:

justine dedi ki...

Canım... Özledim ben seni.

Kıyafetler çok güzel, belki onlar hakkında yazarım bir şeyler daha sonra, ama şimdi sadece seni sevdiğimi söylemeliyim. Çok yorgunum, yirmi dört saat nöbet yoruyor beni. Sesler, sesler, sesler, insan, her yerde insan, çok yoruluyorum.

Seni seviyorum canım.

Clea dedi ki...

Ben de seni seviyorum canım, tüm yorgunluğuna rağmen yazıyorsun. çok sarıldım.